Remontdarbi un pilsētas labiekārtošana

Šovasar Kandavas pilsētas labiekārtošanas darbos ieguldīts ne mazums pūļu un līdzekļu. Daudzviet remontdarbi jau veikti, bet tikpat daudzi vēl turpinās.

Šovasar Kandavas pilsētas labiekārtošanas darbos ieguldīts ne mazums pūļu un līdzekļu. Daudzviet remontdarbi jau veikti, bet tikpat daudzi vēl turpinās.

Šonedēļ tika ieklāti pēdējie ķieģelīši Liepu ielas ietves jaunajā bruģakmens segumā. Darbus šajā objektā veic SIA «Kandavas ceļi» meistari. Kopējās Liepu ielas ietves izbūves izmaksas sastāda Ls 18 888. Tiesa, vēl atlicis sakārtot nobrauktuves, kas ved uz šīs ielas sētām un pagalmiem, un dažādi citi sīki ar ietves izbūvi saistīti darbiņi. Tagad pilsētas iedzīvotājiem, kuri ikdienā uz darbu un mājup pārvietojas pa šo ielu, nebūs jāraizējas, ka varētu, kā iepriekš, paklupt uz laika gaitā nolietotajām, nelīdzenajām ietves plāksnēm. Īpašs prieks par gludo un ērto ietvi arī mazuļiem un viņu vecākiem, kas diendienā mēro ceļu uz bērnudārzu.
Šovasar patīkamas pārmaiņas notikušas arīdzan pie paša bērnudārza: noasfaltēts automašīnu stāvlaukums, bet no vārtiņiem līdz bērnudārzam mazuļi var pārvietoties pa glītu bruģakmens celiņu. Uzteicami, ka drošības nolūkos iepretim bērnudārzam uz ielas izbūvēts «guļošais policists».
Vērienīgs darbs vēl šobrīd – Kandavas novada domes ēkas renovācija, kur kopējās izmaksas lēšamas Ls 119 713 apmērā. Ēkas pamatu nostiprināšana jau veikta un jumts nomainīts, bet pašreiz SIA «Amatnieks» meistari veic iekštelpu remontdarbus un atjauno ēkas ārējo fasādi. Sākotnēji bija ieplānots domes ēkas remontu pabeigt līdz oktobrim, bet sakarā ar negadījumu Pansijas ēkā un ar to saistītajiem ārkārtas remontdarbiem, darbus pie ieplānotajiem objektiem dažkārt nebija iespējams uzsākt savlaicīgi.
Pašreiz pilnā sparā remontdarbi rit arī Kandavas kultūras nama telpās, kur kopējās izmaksas sastāda Ls 20 037. Patlaban SIA «Amatnieks» meistari nodarbināti lielajā skatītāju zālē, kur iecerētas vērienīgas pārmaiņas. Pēc remontdarbu veikšanas kultūras nama skatuvi un zāli rotās jauns grīdas segums. Lai zāli pielāgotu apmeklētāju pieprasītu, saistošu un daudzveidīgu pasākumu rīkošanai, skatītāju sēdvietas nākotnē būs transformējamas. Tādējādi tiks rasta iespēja iecienīto galdiņbaļļu rīkošanai. Tagad gan jāpaciešas, jo kultūras nama lielajā skatītāju zālē remontdarbus visticamāk pabeigs oktobrī.

Komentāri

  1. kandavā kaut ko remontēt – tā ir miskastē izmesta nauda.
    Šiem umņikiem kartingu trasi uzceļ par nezin kādām naudā, bet tajā laikā lai ietu atpūsties un skatītos kā sportisti trenējās vai paši pakustinātu savus resnos vēderus un pabrauktu ar krtingu vai motociklu, šie labāk izdomā protestēt un prasīt trases slēgšanu un vēl sazin ko!!!

    ceļa rullis tak arī izdala skaņu un vibrāciju, labāk neko nedariet sāks vēl protestēt, pāķi bļin…

  2. Nu moins! Lai es iet šitā atpūsties, klausīties tos tarkšķs un skatīties kā dragā pa apl ka pašam galv uz riņķ griežās! Te dažs labs mocībs ar atpūt jauc! Pa vien gan man vēl nav skaidrīb, kas ir labāk, ka pie mājs tād tarkšķ tras, ziv cehs, vai cūk ferm? Laikam jau pirmais ir mazākais ļaunums.

  3. Pingvīn, tu esi stulbs,atvaino,bet riktīgi stulbs.kandavnieki neprotestē pret kartinga trasi,bet gan pret to,ka nav uzcelta aizsargbarjera.Pirms muldēt,varbūt vajag mazliet pakustināt smadzenes,ja tādas ir,un apskatīties,kā šāda tipa trases tā pati firma būvē citur pasaulē.Un neviens nav parsījis trases slēgšnu.
    Iegādājies dzīves vietu trases tuvumā, varēsi kustināt savu pakaļu un ausis cauru dienu skatoties un klausoties,bet resno vēderu nodzīt,braukājot ar moci vai kartu kaut vai visu dienu,ja naudiņas pietiks.

  4. Tu pats laikam esi galīgi debīls ! Aizbrauc uz F1 sacensībām piemēram uz Monāko (ja protams tavs macinjš ko tādu var pacelt) un tad ver vaļā savu muti ! Blin palaist F1 braucamo pa Kandavas karting trasi, tad tām vecām mājām i apmetums nobirtu i logu rūtis izgāstos , un pensinji vairs neprotestētu – jo kurli paliktu ! Cik man zināms Monako pa šādu pasākumu neviens nepīks,bet ar visām 4. par !!! Tas tak lielā mērā przentē pilsētu kur tas notiek un Valsti !
    Viss pareizāk JŪSU (Cienijamo kliedzēju FEDERĀCIJAS) prāt būt nošķūrēt ar greideri karting trasi , tehnikumu , tiltu pār Abavai , stadionu utt. Tad 100% Kandavā būs tikpat klusa dīvošana kā Zemītē , Irlavā , Veģos = to laikam visi tie zābaki grib panāk !!!

  5. Vai tas Pingvīns nav jāsūt uz tiem Veģiem, Irlav vai Zemīt? Tāds bišķ neizdevies prātā izklausās! Var manīt ka žults ar pa daudz iekšā, jāpadzer būs tauksakņ tēj! Ar to rupjo mut gan es nezin ko darīt, vai nu sineps jāziež uz mēls, vai pēc katr rupjīb jāsūt zob mazgāt! Labāk jau būt ka pats pārceltos uz to Monāko vai Monako, man vienalg uz kur viet viš brauc, vai uz to ar to īso a vai ar garo. Šitā viet pēc viņ varēt ilgoties, te nu viņam nav ko darīt, jo te nav tas F1, bet pārsvarā visur ir E321.Pingvīn, krāmē kofers un laidies prom! Nebojā sev dzīv ar pensionāriem!

  6. Monako Firstiste (franciski – Principauté de Monaco, monagasku valodā – Principatu de Munegu) – konstitucionāla monarhija Eiropā. Pēc teritorijas otra mazākā valsts pasaulē (aiz Vatikāna. Visblīvāk apdzīvotā valsts pasaulē. Atrodas Franču Rivjerā, starp Franciju un Vidusjūru, dažus kilometrus no Itālijas robežas.

    Monako pazīstama ar Montekarlo kazino un Formulas 1 Monako GP sacensībām. Pazīstama arī ar savām bankām.

  7. Tagad Frīda vai Frikadele visu ko rakstīs pārbauda google = tad vairs tā rakstīšana tik ātr neiet ! ha

  8. Ak Tu muļķ puik!Man nekas nav ne jābaud, ne jālūr!Tev gan vēl jāaug un jāaug, gan prātā, gan miesās un tad Tu sapratīs, ka dzīv nesastāv no F1. Tā viš i, puik!

  9. Mjā,Pingvīns ir smags gadījums ar ierobežotām smadzeņu funkcijām,kas izpaužas kā infantīlisms.Nez kur sagrābstījis,ka kartinga trase būvēta kandavniekiem.Tā nu ir tiešām pirmās nepieciešamības būve Kandavā bijusi.Pirms noasfaltētām ietvēm un celiņiem,sakārtotām ielām un ūdensvada utt.Muļķīgie pilsētnieki kā tādi pāķi nesaprot,ka viņi tagad var gandrīz vai elpot tādu gaisu kā Monako,priecāties,kā maigi ducina karti un moči,paši ar par nieka padsmit Ls pabraukāties,kad trasē nedrasē augsti kungi.:))
    Tai iedzīvotāju sanākšanā viens pilsētas tēvs ar esot plātījies,ka bijis Monako.Es arī esmu bijis vismaz 3x Monako.
    Frīda,Tu tači nesaproti,ka Pingvīns-tā ir nākotne..:))

  10. Nesatraucies, Frīd, zin, kā kriev sak: v každoi semje svoi debil.
    Tur nekā nevar darīt, tāds ir dabas likums. Un tas, ka trase ir, tas ir labi, bet nav labi tas, ka īpašnieki uz (kā izsakās tas dumais putns) pāķu rēķina ietaupa nauda. Civilizētās zemēs, – pat Polijā – ja ātrgaitas šoseja iet tuvu dzīvojamām mājām, priekšā uzceļ sienu, lai norobežo skaņu. Tādi ir Eiropas normatīvi. (Putns, uz Monako braukādams, varētu paskatīties, kā tās lietas izskatās.) Bet trase taisa lielāku troksni nekā šoseja. Parasti tās ierīko mežos vai parkos, kur troksni slāpē koki, bet pie mums no trases līdz māju logiem vien pārdesmit metri tukša gaisa.
    Štatos, piemēram, trases īpašnieks jau sen būtu iesūdzēts tiesā un maksātu bargas kompensācijas, vai pat būtu spiests trasi likvidēt, jo demokrātiskās valstīs pilsoņu tiesības uz privātās dzīves neaizskaramību (par privāto tiesību aizskārumu uzskatāma arī sveša, traucējoša trokšņa nesankcionēta ielaušanās privātajā telpā). ASV likumdošanas un tiesu praksē ir bijis daudz prasību uz šāda pamata; piem., restorānu īpašniekiem pat aizliegts atskaņot skaļu mūziku āra kafejnīcās, ja tas traucē tuvējo māju iedzīvotājus.
    Bet pie mums jau viss atļauts, ko ta mēs, pāķi.
    Redz, pingvīns, neviens jau nav pret trasi kā tādu, ir tikai pilsoņu likumīgas tiesības, kuras ievērot nemaz nav tik sarežģīti. Sienas uzcelšana, salīdzinot ar kopējām trases izmaksām nemaz nebūtu tik dārga. Bet varbūt beigusies naudiņa?
    Nē,es domāju, ka te drīzāk ir principa lieta, sak, neies jau pakļauties visādu pensionāru untumiem, vai ne?

  11. Gutim taisnība.Kad paskatās šīs pašas firmas projektus un būves citās valstīs(tās ir gan Eiropā, gan Āzijā),visur ir domāts par to,lai trases radītu pēc iespējas mazāk problēmu iedzīvotājiem.Taču Kandavas trase uz vispārējā fona tomēr ir diezgan nožēlojama.Sevišķi nožēlojami ir tas,ka tie cilvēki,kuri varēja(pirms trase tika klusi nodota un pieņemta)vēl ko darīt savas pilsētas iedzīvotāju labā, neko nedarīja.Un tiešām nekad nav dzirdēts,ka kāds būtu protestējis pret trasi vispār,taču paša galvenā pilsētas tēva pirmais teiciens iedzīvotāju sapulcē esot bijis apmēram tāds-ko jūs te iedomājaties,trasi neslēgs…tā ar vienu ķērcienu nobloķējot diskusiju.

  12. Godiigi, es ar negribeetu pie savas maajas taadu trasi, bet ir viens "bet". Ne jau nu vienaa naktii to trasi ruukjiishi uzblieza un, ja pareizi saprotu, ieprieksh taksh tur ar bija trase!? Kaadeelj tad iedziivotaaji nesasparojaas aatraak celt kashkji? Nu kareiviigie kandavnieki, pastaastiet man to neziniitim?

  13. Nu es arī nezinu,kāpēc nesāka ātrāk.Varbūt bija solīts,ka viss būs kārtībā.Kaut ko pa ausu galam dzirdēju,ka runa bijusi pat par logu nomainīšanu tām mājām,kas pretī trasei.Tā kā mani pašu šī problēma tieši neskar,sīkumus nezinu.Taču mani aizskar,kas cits.Tā ir attieksme pret iedzīvotājiem.Pat te izskan-pāķi,pensionāri(lamu vārds vai?).Jocīgi,ka Kandavā iedzīvotāju intereses ir pašā pēdējā vietā.Uz tās ielas jau nedzīvo pensionāri vien, tur ir arī mazi bērni,kuriem,iespējams, nākotnē radīsies tādas veselības problēmas, par kurām šobrīd nav ne jausmas.
    Un vēl jau nekas nav neatgriezeniski zaudēts.

  14. buy viagra cheap online can i buy viagra in japan – buy viagra online using paypal

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *