No 1. februāra Bērnu un pusaudžu uzticības tālruņa līdzšinējam numuram tiks pievienota vēl viena nulle – 80006008

Tas skaidrojams, ka no 1. februāra notiek Latvijas fiksēto elektronisko sakaru tīklu pārēja uz astoņu ciparu numerāciju. Tā ietvaros visi bezmaksas izsaukumu pakalpojumu numuri, kas sākas ar 800xxxx, un papildu samaksas pakalpojumu numuri, kas sākas ar 900xxxx, tiks pārslēgti uz astoņu ciparu numerāciju. Šiem numuriem, kā astotais cipars tiks pievienota "0" pēc trešā cipara.

Tas skaidrojams, ka no 1. februāra notiek Latvijas fiksēto elektronisko sakaru tīklu pārēja uz astoņu ciparu numerāciju. Tā ietvaros visi bezmaksas izsaukumu pakalpojumu numuri, kas sākas ar 800xxxx, un papildu samaksas pakalpojumu numuri, kas sākas ar 900xxxx, tiks pārslēgti uz astoņu ciparu numerāciju. Šiem numuriem, kā astotais cipars tiks pievienota "0" pēc trešā cipara.

Kā paskaidroja Bērnu un ģimenes lietu ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas sabiedrisko attiecību speciāliste Evija Sokolova-Jurševska, uzticības tālrunis 8006008 ir viena no Bērnu un ģimenes lietu ministrijas Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas struktūrvienībām, kas savu darbību sāka 2006. gada 1. februārī. To izveidoja, lai sniegtu bērniem un jauniešiem psiholoģisku palīdzību, kā arī atbalstu krīzes situācijās. Tā ir bezmaksas tālruņa līnija, zvanot gan no fiksētā, gan mobilā tālruņa.
Uzticības tālruni (UT) 8006008 var sazvanīt katru darba dienu no 8.00 līdz 23.00, kā arī sestdienās no 8.00 līdz 22.00 un svētdienās no 10.00 līdz 22.00.
Uzticības tālrunim atbalstu sniedz arī telekomunikāciju operatori – «Lattelecom» un «Tele 2». Ar «Tele 2» finansiālo atbalstu uzticības tālruņa darbība tiek nodrošināta arī svētdienās. Savukārt, ar «Lattelecom» atbalstu UT darbība tika nodrošināta pērnā gada Ziemassvētkos visu diennakti, kā arī UT ir viens no «Lattelecom» projektiem 2007. gadā, kuru uzņēmums atbalsta, rūpējoties par skolas vecuma bērnu sociālo drošību.
Šobrīd uzticības tālruni apkalpo 15 psihologi un divi sociālie pedagogi, kuru galvenais uzdevums ir uzklausīt bērnus un jauniešus, iemācot tiem runāt par sevi un uzticēties citiem. Uzticības tālrunis vidēji dienā saņem tūkstoti zvanu, kur palīdzību lūdz vai vienkārši vēlas parunāties bērni, kā arī nereti kāds pieaugušais. Visvairāk bērnus satrauc vienaudžu attiecību problēmas – attiecības skolā, attiecības ar brāļiem un māsām, partnerattiecības, kā arī attiecības ar vecākiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *