Neparastās Joku dienas stundas

Jau izsenis 1. aprīli dēvē par Joku jeb Smieklu dienu. Galvenais šajā dienā – jokus uztvert ar sapratni, neturot ļaunu prātu. Radīt mazliet atšķirīgāku par citām šo dienu bija iecerējis arī radošais Kandavas internātvidusskolas skolotāju kolektīvs. Idejas autore bija mūzikas skolotāja Inta Pakalns-Paleja. Un viss izdevās, proti, Joku dienā pirmā stunda visā skolā notika neparastā, neikdienišķā, bet tajā pat laikā ļoti, ļoti saistošā un interesantā gaisotnē. Un audzēkņi sākumā pat nenojauta, kādi joki gaidāmi! Skolotājas Mārītes Laures aicināti, arī mēs – žurnālisti – pabijām skolā un visā piedalījāmies.

Jau izsenis 1. aprīli dēvē par Joku jeb Smieklu dienu. Galvenais šajā dienā – jokus uztvert ar sapratni, neturot ļaunu prātu. Radīt mazliet atšķirīgāku par citām šo dienu bija iecerējis arī radošais Kandavas internātvidusskolas skolotāju kolektīvs. Idejas autore bija mūzikas skolotāja Inta Pakalns-Paleja. Un viss izdevās, proti, Joku dienā pirmā stunda visā skolā notika neparastā, neikdienišķā, bet tajā pat laikā ļoti, ļoti saistošā un interesantā gaisotnē. Un audzēkņi sākumā pat nenojauta, kādi joki gaidāmi! Skolotājas Mārītes Laures aicināti, arī mēs – žurnālisti – pabijām skolā un visā piedalījāmies.

Direktore 4. klasei vadīja vēstures stundu

Uz tāfeles bija uzrakstīts: "1958. gada 12. septembris." Un skolas direktore Aija Blitte audzēkņiem stāstīja skolas vēsturi no tās pašiem, pašiem pirmsākumiem, kad mācības uzsāka piecās klasēs. Šoruden skola svinēs 50 gadu jubileju, un plānots plašs salidojums.

Skanīgo franču valodu mācīja informātikas skolotāja

Jā gan, arī franču valoda skolotājai Sandrai Leitei nešķita par grūtu, jo, kā pati atzina, pirms gadiem 17 tās pamatus centusies apgūt. Tāpēc sveicienam pasacīt "Bonjour!" un pateicībā "Merci!" pēc šīs stundas 5.a klases skolēniem nekādas raizes nesagādāja. Ne tikai to, bet arī skaitļus un dziesmu franču mēlē bērni iepazina, un viņiem tas tiešām patika.

Piektklasnieki pierādīja atzīstamas zināšanas fizikā

Kaut arī fiziku sāk apgūt tikai 8. klasē, skolotāja Dace Grosa secināja, ka piektklasnieki ir pietiekoši zinoši fizikā, jo uz jautājumiem sniedza izsmeļošas atbildes.

Mājturība – krievu valodā

6.b klases meitenēm mājturības stundu vadīja latviešu valodas un literatūras skolotāja Vita Eglīte, bet 6.b klases zēniem – skolotāja Dana Celmiņa. Meitenes gatavojās Putnu dienām, tāpēc no balona un visdažādākajiem materiāliem darināja putna veidolu, bet zēni cītīgi pievērsās pārbaudes darbiņam, atzīstot, ka skolotāja Celmiņa ir tikpat saprotoša un zinoša kā zēniem ierastais mājturības skolotājs Broņislavs Hadaņonoks.

Savukārt mājturības stunda 10. klasē skolotājas Marisjas Strāķes vadībā šoreiz noritēja… krievu valodā. Darbiņš zināms – jāpiešuj audumam vairākas pogas, veidojot cilvēka seju. Darbiņš zināms, bet par to pastāstīt vai jautājumus uzdot šoreiz drīkstēja tikai krievu valodā. Audzēkņuprāt, dažbrīd pagrūti izteikties, bet interesanti!

Sports vai – mūzika?

Savukārt sociālo zinību skolotāja Dzintra Mellakaula uz politisko zinību stundu ieradās pavisam sportiskā formā, bet tas netraucēja 12.b klases audzēkņiem nodoties pavisam nopietnai lietai – formālai un demokrātiskai sabiedriskās organizācijas dibināšanai.

Savukārt matemātikas skolotājai Antrai Dinvietei izdevās novadīt skanīgu mūzikas stundu 3. klases audzēkņiem.

Komentāri

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *