Un vēl ilgāk. Par to pārliecināti firmas «M.A.-TAKA» būvnieki, kuri tiltu – vienu no vecākajiem Latvijā, atjaunoja, un arī šoferi, kuriem vairs nevajag – kā dziesmā dzied – braukt lēnām pār tiltu.
Satiksmi pār tiltu slēdza šā gada 5. maijā. Tūdaļ rosīties sāka būvnieki. Lauza veco asfalta segu. Tilta arkās iestiprināja tērauda armatūras. Pie tās piemetināja sietu. Ar augstu spriedienu ievietoja kvalitatīva betona masu. Tilta pievedceļu un uzbrauktuves 370 m garumā atjaunoja ceļu būves firmas SIA «Šlokenbeka» darbinieki meistara Arņa Tetera vadībā.
Tilta segums visā tā 17,9 m garumā klāts ar bruģakmeņiem. Tilta platums – 8 m. Nu paplašināta arī brauktuve. Tiltu bija paredzēts nodot lietošanā nākamā gada 1. jūnijā. Celtnieki lēsa, ka atliekot darbu uz nākamo gadu, varēs atsākt tikai pavasarī. Kvalitatīvu asfaltu nevar ieklāt ziemas laikā. Tāpēc arī firmas «M.A.-taka» celtnieki, darbu vadītāja Vladimira Zilkina rosināti, kopā ar SIA «Šlokenbekas» ceļa būvniekiem saspringa. Strādāja pēc darba laika, un Mūrnieku tiltu satiksmei atvēra valsts svētku priekšdienā – 15. novembrī. Lenta svinīgi netika pārgriezta. Celtnieki kopā ar pagastļaudīm uz vietas vērtēja paveikto. Nokāpa pa trepītēm lejā pie Vecabavas. No lejas labi var redzēt jaunā tilta atspulgu Vecupes ūdenī.
Atkal viens no mūsu varenajiem tiltiem ir atjaunots un ne jau nieka naudas vērtē – miljons un 100 tūkstoš latu tur ielikti!