Kādas kvalitātes elektroniskie sakari ir Tukumā?

Sestdien, 10. novembrī, Tukumā ikvienam pilsētas iedzīvotājam un viesim būs iespēja klātienē uzzināt, cik labas kvalitātes televīzijas, interneta vai fiksētā tālruņa pakalpojumus tie lieto, aizpildot īpaši veidotu pakalpojumu izvērtēšanas anketu. Elektronisko pakalpojumu kvalitātes un servisa izvērtēšanas anketu izstrādājis «Lattelecom» ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) atbalstu un iesaistoties Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC).

Sestdien, 10. novembrī, Tukumā ikvienam pilsētas iedzīvotājam un viesim būs iespēja klātienē uzzināt, cik labas kvalitātes televīzijas, interneta vai fiksētā tālruņa pakalpojumus tie lieto, aizpildot īpaši veidotu pakalpojumu izvērtēšanas anketu. Elektronisko pakalpojumu kvalitātes un servisa izvērtēšanas anketu izstrādājis «Lattelecom» ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) atbalstu un iesaistoties Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC).

Anketa un speciālistu konsultācijas būs pieejamas Lattelecom mobilajā klientu apkalpošanas centrā, kas darbosies sestdien no 10.00 līdz 14.00 Tirgus laukumā, Raiņa ielā 7.

„Pētījumos atklājām, ka interneta, televīzijas vai balss sakaru pakalpojumus bieži vērtē sajūtu līmenī – „labs” vai „slikts”, jo pietrūkst plašākas informācijas pakalpojuma izvērtēšanai. Vienlaikus pārsteidzoši, ka cena lietotājiem vairs nav būtiskākais izvēles kritērijs. Ar anketu mudinām patērētāju aizdomāties, piemēram, ka svarīgs ir ne tikai solītais, bet arī patiešām nodrošinātais interneta ātrums, ka būtiskāks par piedāvāto maksas TV kanālu skaitu ir to saturs un arī klientu apkalpošanas un darbinieku kompetences līmenis ir izšķirošs pakalpojuma izmantošanā. Tā kā elektronisko pakalpojumu sniedzēji visbiežāk piedāvā noslēgt ilgtermiņa līgumu pakalpojumu saņemšanai, tad lietotājiem anketa būs noderīgs ceļvedis, izvēloties sev izdevīgāko pakalpojuma sniedzēju,” norāda Lattelecom komercdirektore, valdes locekle Kerli Gabriloviča.

Anketā lietotājs var izvērtēt savu interneta, maksas televīzijas, fiksētā tālruņa kvalitāti un servisa līmeni. Tā ir iespēja saņemto pakalpojumu pārbaudīt ne tikai no cenas, bet arī no apkalpošanas un tehnisko rādītāju kvalitātes perspektīvas. Anketā jāatbild uz tādiem viegli saprotamiem jautājumiem kā «Vai interneta ātrums ir nemainīgs arī vakara stundās no 18.00 līdz 22.00?», «Cik bieži TV darbība ir pārtraukta ilgstoši (vismaz 30 minūtes)?», «Vai informācija par pakalpojumiem ir patiesa un objektīva?» un «Vai varat saņemt konsultācijas sev vēlamajā valodā?» Pēc tās aizpildīšanas, lietotāji saņem pārskatu par esošā vai potenciālā pakalpojumu sniedzēja kvalitātes līmeni ar ieteikumiem kā uzlabot savstarpējo sadarbību.

Par www.novertekvalitati.lv

Elektronisko sakaru pakalpojumu kvalitātes izvērtējuma kritēriji un anketa ir veidoti par televīzijas, interneta un balss sakaru pakalpojumiem. Kritēriji ir balstīti uz Lattelecom speciālistu pieredzi, pakalpojumu lietotāju biežāk uzdotajiem jautājumiem, kā arī PTAC un SPRK ieteikumiem un atzinumiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *