Iedzīvotāji atbalsta vairāku veikalu izstāšanos no Latvijas Tirgotāju asociācijas

Desmitā daļa (11%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pievienotās vērtības nodokļa samazināšana no 22% uz 21% sniegs cerēto rezultātu iedzīvotāju ekonomiskās situācijas uzlabošanā (2% – noteikti jā; 9% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.

Desmitā daļa (11%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka pievienotās vērtības nodokļa samazināšana no 22% uz 21% sniegs cerēto rezultātu iedzīvotāju ekonomiskās situācijas uzlabošanā (2% – noteikti jā; 9% – drīzāk jā). To atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, jūlijā veiktais pētījums.

Absolūtais vairākums (84%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem neuzskata, ka pievienotās vērtības nodokļa samazināšana no 22% uz 21% sniegs cerēto rezultātu iedzīvotāju ekonomiskās situācijas uzlabošanā (44% – noteikti nē; 40% – drīzāk nē).

5% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Vairāk kā puse (55%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem vairāku veikalu tīklu izstāšanos no Latvijas Tirgotāju asociācijas ar mērķi saglabāt un/vai samazināt patēriņa cenas pārtikas produktiem vērtē pozitīvi (14% – ļoti pozitīvi; 41% – drīzāk pozitīvi).

Pretējās domās ir 14% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri vairāku veikalu tīklu izstāšanos no Latvijas Tirgotāju asociācijas ar mērķi saglabāt un/vai samazināt patēriņa cenas pārtikas produktiem vērtē negatīvi (3% – ļoti negatīvi; 11% – drīzāk negatīvi).

Trešajai daļai (31%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

8% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.

Par aptauju
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2012.gada 3. līdz 5. jūlijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 500 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *