Bagātie ķīnieši izvēlas ekskluzīvos ārvalstu zīmolus

Vairāk nekā 56% Ķīnas turīgo iedzīvotāju dod priekšroku ārvalstu luksuspreču zīmoliem, neskatoties uz to dārdzību, liecina starptautiskās kredītkaršu kompānijas "MasterCard Worldwide" pētījuma dati.

Vairāk nekā 56% Ķīnas turīgo iedzīvotāju dod priekšroku ārvalstu luksuspreču zīmoliem, neskatoties uz to dārdzību, liecina starptautiskās kredītkaršu kompānijas "MasterCard Worldwide" pētījuma dati.

Ķīnas bagātākie cilvēki ir īpaši iecienījuši modes preces no "Chanel", Vācijas ekskluzīvā zīmola BMW automašīnas, kā arī Francijas vīnus.

Pētījuma sagatavošanas gaitā Pekinā, Šanhajā un Guandžou tika aptaujāti 1800 Ķīnas iedzīvotāju, kuru gada ieņēmumi pārsniedz 16 000 ASV dolāru (7632 latus).

Lielākā daļa aptaujāto uzskata zīmolus par "ārkārtīgi nozīmīgiem" vai "nozīmīgiem", tostarp 92,7% skaidro ekskluzīvo zīmolu preču iegādi ar to augsto kvalitāti.

Savukārt 68,3% norādīja uz zīmolu atpazīstamību. Tajā pašā laikā 58,5% par svarīgu uzskata modernu tēlu un dizainu.

Vienlaikus Ķīnas desmit populārāko pulksteņu un automobiļu modeļi ir ārvalstu ražojums, tostarp BMW un "Rolex" ir attiecīgi iecienītākie automašīnu un rokas pulksteņu zīmoli.

Savukārt attiecībā uz drēbēm, apaviem un aksesuāriem vispopulārākās tirdzniecības zīmes ir "Chanel" un "Giorgio Armani".

Vienlaikus arvien populārāks kļūst ārzemju vīns. 80,7% aptaujāto īpaši iecienījuši Francijā ražotos vīnus.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *