Ekonomiskās krīzes laikā Latvijas autoservisos būtiski samazinājies klientu skaits, tādēļ daudziem uzņēmējiem nākas meklēt jaunus risinājumus izejai no situācijas.
Lai rastu risinājumu grūtajā laikā, "Gros Auto" plāno izīrēt papildu pacēlājus un instrumentus, lai autovadītāji paši varētu nomainīt riepas, eļļu vai arī veikt citus remonta darbus, aģentūrai LETA atklāja SIA "Gros Auto" servisa direktora vietniece Rita Kude.
"Domājam, ka pieprasījums pēc šāda veida pakalpojuma būs, un autovadītāji varēs paši remontēt savas automašīnas siltumā, un ar profesionālu aprīkojumu," sacīja Kude.
Viņa arī pastāstīja, ka uz automašīnu īpašnieki uz servisiem vairs brauc tikai tad, kad auto ir kritiskā stāvoklī.
"Krasi samazinājušies virsbūves darbi, jo cilvēki labāk izvēlas saņemt apdrošinātāju naudu un par to samaksāt līzingu, nevis salabot automašīnu," sacīja Kude.
"Mūsu situācija vēl ir laba, salīdzinot ar tiešo autotirgotāju servisiem, kur tiek labotas vienīgi viņu markas automašīnas," aģentūrai LETA sacīja SIA "Autofavorīts" tehniskais direktors Gatis Vecvagars.
Viņš norāda, ka daudzi autoservisi meklē izeju no draudīgās situācijas, piemēram, vācu autoražotāja "Opel" pārstāvji Latvijā piedāvā savos servisos saremontēt jebkuras markas automašīnu, savukārt "Toyota" pārstāvji Latvijā piedāvā savos servisos saremontēt arī citur pirktas ''Toyota'' markas automašīnas.
"Stāvoklis servisos ir līdzīgs, kā tas bijis 90.gados, kad cilvēki nomainīja bremžu klučus tikai vienā pusē, jo ar otrā pusē esošajiem vēl var braukt," sacīja Vecvagars.
Arī "Bensons Auto" servisa vadītājs Aigars Ērglis norāda, ka oriģinālās rezerves daļas būtiski sadārdzina remonta izmaksas.
"Gan Ulmaņa gatves, gan Berģu servisā tirgojam ne tikai oriģinālās, bet arī identiskas kvalitātes citu ražotāju rezerves daļas, kas klientiem ļauj samazināt izmaksas," skaidro Ērglis.