29. maijā no Tukuma uzņēmuma SIA «CSK Steel» uz Klaipēdas ostu tiek transportētas lielgabarīta metāla konstrukcijas. To garākā detaļa ir 39,5 metri un katra no tām sver ap 30 tonnu.
Kā pastāstīja SIA «CSK Steel» tehniskais direktors Ivars Krūmiņš, Tukumā izgatavotas jumta sijas topošajai «Nordea» bankas ēkai Dānijā, Kopenhāgenā. Šajā reizē tiks aizvestas sešas sijas un vēl sešas vedīs 9. jūnijā. Konstrukcijas pa sauszemi tiks vestas līdz Klaipēdai, no kurienes tālāk līdz galamērķim tās nogādās ar prāmi.
Kā pirms reisa stāstīja I. Krūmiņš, turpat 300 km garajā ceļā lielākās grūtības paredzamas pagriezienā no Tirgus ielas uz Talsu ielu (veco Kandavas ceļu), tāpēc tur tranportlīdzekļa vadītājam palīdzēs vēl viens darbinieks, kam jāregulē piekabes aizmugures riteņi.
Kā novērojām, tikai vienam no trijiem vilcējiem, tiešām radās problēmas šo krustojumu izbraukt.
Lielgabarīta kravu transportēšana tiek saskaņota, un to līdz pat Klaipēdai pavadīs policijas transports.
kāda jēga likt jaunu ceļu,ja šis to sadragā ar savu svaru??
mums neko nevajaga, ne CSK, ne Strabag, ne Ribetonu. c dzīvo savā sūnuciemā un degunu arā nebāz, ka nepiespiež. Pateicoties šīm kravām ir darbs, ir nodokļi un arī varēja nomainīt ceļa segumu. Ceļš nav domāts tikai tev c.
Atbalstu tevis teikto!
smagās mašīnas ar pilnu kravu sver tuvu 30 tonnām,takā šis nav nekas dižš,vienīgi izmēros.
Smagās mašīnas sastāvs tukšs-proti mašīna un piekabe nerunājot par vilcēju un puspiekabi bet gan furgontipa ar piekabi sver vien jau +/-18tonnas un krava vēl kādas 23 tonnas takā nekas salīdzinoši nav tik traki.
tonnas ta vienalga, bet 40m garu sastāvu aizvest līdz galam!